tiistai 23. huhtikuuta 2013

I Phööön

Tänään työpöydälle ilmestyi paketti. Siinä oli uusi työsuhdepuhelimeni. Blogin kannalta varmaan erinomainen asia - itseni kannalta melkoista opettelua vaativa. MUTTA olen päättänyt opetella, koska asukuvia on pyydelty. Uskallan siis luvata, että niitä on luvassa tulevaisuudessa. Ehkä jo huomenna. Jos/kun siis ehdin tänään kahlata tuon käyttöohjeen läpi. En käsitä, miten mä opin käyttämään 7D:tä niin nopeasti, mutta kännykät ja muut tekniset laitteet ovat minulle täysi musta-aukko. En ole ikinä ollut kännykkään panostavaa tyyppiä, mutta kun työnantaja sen minulle tyrkytti, niin eihän siitä nyt kieltäytymäänkään ruvettu ;) Omia rahojani en missään nimessä olisi tuollaiseen vekottimeen laittanut, minulla on moisella summalla ihan eri reikiä tilkittäväksi... Mutta nyt se on tuossa ja voin kuvitella, että koukuttava se on. Kieltäydyn kuitenkin alkamasta yhdeksi niistä junatyömatkailijoista, jotka nakuttelevat puhelinta koko matkan ajan. Aion yhä vanhanaikaisesti pitäytyä kirjoissa ja kutimissani. Nih. Eikä meidän lapset ala viihtymään ruokakaupassa, koska saavat istua ostoskärryissä "I Phööönistä" pelejä pelaten. (Ja jos sanani syön, niin mörökölli minut vieköön!)

P.S. Jos jostain löytyy jokin I Phone for Dummies -käyttöohje, niin vinkatkaahan minulle ;)

7 kommenttia:

  1. Olen niin huono teknisten laitteiden kanssa, mutta iphonea opin käyttämään päivässä!

    Kivaa, kun alat laittaa asukuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Rohkaisevaa kuulla! Kyllä mä jo ainakin osaan sillä soittaa :D

      Poista
  2. Olin pitkään ihan periaatteesta iPhonea vastaan. Kivikautisen ajattelutapani mukaan sanoin tarvitsevani puhelimen vain soittamiseen ja tekstaamiseen. No, kuinkas sitten kävikään... Kielteisestä asenteestani huolimatta opin puhelimen käytön nopeasti, vaikka en sitä vielä missään nimessä täydellä kapasiteetilla käytäkään. Nyt en kyllä osaisi olla enää ilman.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mähän olen suorastaan notorious siitä, että hävitän puhelimia. Senkin takia en itse ole ikinä niihin panostanut. Itse asiassa olen ollut niin vähän kiinnostunut puhelimistani, etten ole itse yhtäkään puhelinta itse itselleni ostanut. Joku muu on aina tehnyt sen siinä vaiheessa, kun on kokenut, että en vain VOI enää käyttää puhelintani, koska se on niin vanhanaikainen. Nykyinen oma puhelimeni on v. 2010 oleva kosketusnäytöllinen Samsung, joten se on suorastaan nykyaikainen aiempiin verrattuna :D

      Poista
  3. Iphonen käytön oppii nopeasti :)
    Asukuvat kuulostavat erittäin tervetulleilta, niitä minäkin toivon varsinkin kun tyylisi näyttää kivalle, sen perusteella mitä täältä olen nähnyt :)
    Olis myös mielenkiintoista kuulla enemmän teidän asumisjärjestelyistä, ymmärsin että teitä asuu kolme sukupolvea saman katon alla. Toki ymmärrän jos et halua aiheesta tarkemmin täällä kirjoitella. Se vain on niin harvinaista (?) nykypäivänä.
    t. Marie

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo elämän osa-alue on tietoisesti ollut sivussa blogissa, koska se tosiaan on harvinaista ja muu perheeni ei halua olla "esillä" ja tulla tunnistetuksi.

      Kiva kuulla, että sinustakin iPhone on loppuen lopuksi helppo käyttää! Jospa minäkin siis opin...

      Poista

Thanks for making my day!